برچسب 190 میلیون یورویی موناکو بر روی کیلیان ام باپه

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

برچسب 190 میلیون یورویی موناکو بر روی کیلیان ام باپه

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

برچسب 190 میلیون یورویی موناکو بر روی کیلیان ام باپه

فرانسوی ها به راحتی بی خیال ستاره خود نمی شوند.

طرفداری- پس از درآمد حدودا 100 میلیون یورویی باشگاه موناکو از فروش بازیکنانی نظیر برناردو سیلوا، باکایوکو و والر ژرمن این باشگاه از فروش ستاره های خود خسته شده است و به نظر می رسد در مورد گرانقیمت ترین اندوخته اش یعنی کیلیان ام باپه نظری این چنین ندارد.

به گزارش MARCA، در همین مورد وادیم واسیلف نایب رئیس روس این باشگاه تصمیم گرفته است تا با برچسب 190 میلیون یورویی بر روی این بازیکن به نوعی فعالیتی بازدارنده برای تیم های خواهان این ستاره انجام دهد و باشگاه هایی نظیر رئال مادرید، پاری سن ژرمن و منچسترسیتی را که به وی علاقه مند هستند، به عقب وا دارد. این در حالی است که در پاریس صحبت از پیوستن 220 میلیون یورویی نیمار به این تیم است و در صورت رخ ندادن این اتفاق، امری علاقه خاصی به جذب ام باپه دارد و حتی با پدر این بازیکن هم دیدار کرده است.

در آن سوی اروپا، پپ گواردیولا نیز با پیشنهاد فیکس بودن به ام باپه و هزینه ای در حدود 140 تا 150 میلیون یورو برای این بازیکن به او این قول را داده است تا در صورت پیوستن به سیتیزن ها او در ترکیب فیکس تیم خواهد بود. در مادرید نیز پرز و همکارانش راهکارهای خودشان را دراند و حالا با فروش هامس، موراتا و دنیلو پول خوبی به جیب زده اند و ام باپه هدف اصلی آن ها در بازاز خواهد بود.

این اتفاق برای مادریدی ها در حالی رقم می خورد که در سال های اخیر با خریدهای به نسبت ارزان قیمت خود، بدشان نمی آیند یک پدیده را با صلاحدید زیدان به تیمشان اضافه کنند و تنها مشکل آن ها در این مسیر صحبت و مذاکره با موناکو برای پایین آوردن قیمت است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 تير 1396 | 19:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.